Close this search box.

Info kesihatan: Slip Disc

Rawatan Fisioterapi ke rumah. Demi keselesaan & Fleksibel

Jimat Masa & Tenaga.  Kenapa perlu ke pusat rawatan kalau kami boleh ke rumah anda.

Kawasan Terlibat

Physiotherapy: The Best Solution for Degenerative Knee Osteoarthritis?

Are you or someone you know struggling with degenerative knee osteoarthritis? There’s good news! A recent study has revealed that physiotherapy is a superior treatment option compared to surgical procedures. This is because physiotherapy encourages light exercise or physical activity, which is more effective in treating the condition. A Groundbreaking

Knee Pain Disrupt Taraweeh Prayers, Physiotherapy for Knee Pain.

Don’t Let Knee Pain Disrupt Your Taraweeh Prayers: Prepare with Physiotherapy for Knee Pain. Hot News Rawatan Untuk Sakit Lutut Pengurusan Medikal Radang Sendi Lutut Rawat Radang Sendi Lutut RAWATAN SAKIT LUTUT YANG MENGUBAH HIDUP PUAN M  RAWATAN FISIOTERAPI UNTUK PENYAKIT OSTEOARTHRITIS LUTUT ADALAH LEBIH BAIK DARIPADA PEMBEDAHAN Taraweeh prayers,

Sakit Leher: Punca Otot Tegang Di Leher

Sakit Leher: Punca Otot Tegang Di Leher Pernahkah leher anda terasa sakit atau lenguh seakan otot tegang sehingga boleh mengehadkan pergerakan kepala dan leher serta mengganggu aktiviti harian. Jika anda mengalami masalah tersebut, jangan ambil ringan! Itu petanda yang anda perlu ambil rawatan. Teruskan membaca artikel ini untuk mengetahui punca

Scoliosis Treatment

Scoliosis Treatment & Exercise You Should Try

Scoliosis symptoms can be seen when standing straight or leaning forward. It becomes more noticeable as the individual grows older or the curve worsens. Therefore, we will share scoliosis symptoms that you need to be aware of, top 4 treatment for scoliosis, and exercise you can do.

Fisioterapi: Kecederaan Sukan

Tips & Cara Senaman meningkatkan Kesihatan

Sakit Belikat? Tips Ringkas Rawatan Fisioterapi

Jom tonton sebuah sketsa pendek, membincangkan kebiasaan atau norma dalam masyarakat kita berkaitan masalah sakit belikat atau sakit belakang.

Sakit Leher: Tips dan Senaman

Tonton tips ringkas berkaitan masalah yang sering terjadi kepada kita iaitu Sakit Leher. Apakah punca-puncanya dan bagaimana cara untuk mengelakkan ia berlaku.

Cara Mudah Kurangkan Sakit Belakang Dalam 5 Minit !!!

Pernahkah anda rasa tidak selesa di bahagian belakang? Apabila sakit belakang menyerang, mula terasa sukar nak bergerak seperti normal oleh kerana terlalu sakit ?

Watch more on Youtube Physiomobile TV

Feature Article